به گزارش ورزش 11، لیونل مسی نمی تواند یک انسان باشد! روح او در جسمش در عذاب است! روحش بسیار بزرگ تر  از آنچه است که در این کره خاکی بتواند به آزادگی نفسش قدم بردارد! حتی بدون کفش! او را چه خواهد شد اگر روزی این روح از جسم آزاد شود؟

لیونل مسی یک اسم نیست، یک شخصیت نیست، یک اسطوره نیست، او یک جهان از همه توپ هایی است که باید وارد دروازه ها شوند تا مسی برای انتقام از همه خط دروازه ها زاده شود! مادرش هم زمانی که او را در آغوش گرفت می دانست که بوی گل روزی سانتیاگو برنابئو را مجبور به سکوت خواهد کرد!

لیونل مسی لیونل مسی

چقدر باید تمجید کرد؟ او فوق العاده است! او نظیر ندارد! همه می دانیم که توانایی های او فرا انسانی است! آیا باز هم برای اثبات توانایی های او باید دنبال عدله بود؟ این به دور از انصاف است اگر بخواهیم در او و استعدادش اما و اگر بیاوریم! همه باید به افتخارش کلاه از سر برداریم و با قرض گرفتن چشم ، از هر زاویه ای دویدن های او را با دقت ببینیم!

روز گذشته مهر تائیدی دیگر بر قدرت و توانایی و استعداد لیونل مسی در تاریخچه این فوتبال بی کران بود، همان چیزی که همه و همه پیش بینی آن را می کردیم تا ابر ستاره آرژانتینی یک تنه بار تیم را به دوش بکشد و تیمش را پیروز از میدان خارج کند! همان کاری که برای آرژانتین و راهیابی اش به جام جهانی 2018 روسیه کرد تا یک تنها معادله تیم های صعود کننده به روسیه را بر هم بزند!

لیونل مسی لیونل مسی

با کمی بررسی از نمایش روز گذشته او در سانتیاگو برنابئو به هوش سرشار او ایمان می آوریم، به ضربه پنالتی که او روانه دروازه رئال مادرید کرد دقت کنید! او حتی امان نداد تا تماشاچیان به ابراز احساسات بپردازند و تمرکز او را برای لحظه ای بر هم بزنند و سریعا ضربه را پس از کاشته شدن توپ وارد دروازه کرد تا همانند سیلی محکم، دروازه مادریدی ها را جریحه دار نماید!

ضریب هوشی او را می توان در پاس های کلیدی اش یافت! چه کسی می تواند پاس فوق العاده او را به الکس ویدال نادیده بگیرد؟ در لحظه ای که درآمدن کفشش می توانست باعث برهم خوردن تمرکزش شود! اما یادمان رفته بود که هیچی جلودار او نیست! حتی کفش های NEMEZIZ هم بودن و نبودنش برای مسی اهمیتی ندارد! او با پای برهنه هم کارش را می کند، پس چرا آدیداس را زحمت می دهند؟؟

لیونل مسی لیونل مسی

روح آزاد مسی ظهر گذشته، تمانی برف ها و یخ های سانتیاگو برنابئو را آب کرد! تا با بازو هایش را به سمت هواداران باز کند و سرود عاشقانه هایش را همانند یک صدراعظم به دنیا دیکته کند!