به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای زمستان امسال قصد خرید یکی دو بازیکن را دارد تا ناکامی اش در انتقالات تابستانی را به نوعی جبران کند.

هدف اول بارسلونا خرید کوتینیو از لیورپول است؛ انتقالی که پیش بینی می شد در تابستان صورت بگیرد اما با مخالفت باشگاه انگلیسی این اتفاق نیفتاد. بارسلونا اما می داند که بازهم ممکن است جذب کوتینیو با مشکل مواجه شود و به همین دلیل گزینه های دیگری را نیز مدنظر دارد  که یکی از آنها مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال است.

اوزیل به سبب سه فصل حضورش در رئال، کاملا با فضای فوتبال اسپانیا آشنایی دارد و خریدی مناسب به نظر می رسد اما گویا او یک مخالف جدی در باشگاه بارسلونا دارد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، روبرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسلونا مخالف بزرگ اوزیل است و اعتقاد دارد که بارسلونا باید تمام سعی خود را برای جذب کوتینیو بکند و گزینه ای چون اوزیل به کار بلوگرانا نمی آید. در نقطه مقابل فرناندز، دو مدیر ارشد بارسلونا یعنی پپ سگورا و اسکار گرائو قرار دارند که کاملا موافق جذب اوزیل هستند.

قرارداد این ستاره آلمانی با آرسنال در پایان فصل تمام می شود و جذب او در زمستان بسیار ارزان تر از کوتینیو تمام خواهد شد. اوزیل سال 2010 نیز مورد توجه بارسا قرار داشت و با 8 میلیون یورو می توانست پیراهن این باشگاه را به تن کند اما در نهایت رئال را ترجیح داد.