به گزارش ورزش 11، این روزها در نشریات مادریدی گمانه زنی های فراوانی برای پوست اندازی تیمی که در سال 2017  بیش از نیمی از رکورد های تاریخ فوتبال را جابه جا کردند شنیده می شود. نام های زیادی در این بین شنیده می شود اما امروز نشریه مارکا در خبری ویژه از گزینه های سنگین فلورنتینو پرز رونمایی کرده است. نگاهی انداختیم به وضعیت جابه جایی این مثلث خوفناک.

نیمار جونیور:

بی تردید هدف اول نقل و انتقالاتی رئیس جاه طلب رئال مادرید، تکمیل کار نیمه تمام خودش در جذب این ستاره تکنیکی باشگاه پاری سن ژرمن است. جدا کردن نیمار از پاریس، پس از تنها یک سال و دستمزد فوق نجومی او کار بسیار سختی برای پرز محسوب می شود اما او حاضر به فدا کردن ستاره بزرگ سالیان اخیر خود در این راه است. برند و ارزش های فنی کریستیانو رونالدو به قدری بالا است که می تواند ناصر الخلیفی را پای میزه مذاکره بکشاند و انتقال بزرگ دیگری را به نام او ثبت کند.

نیمار نیمار

رابرت لواندوفسکی:

این مهاجم گلزن دقیقا برای پوشش ضعف چند سال اخیر کهکشانی ها در پوشش شماره 9 تیم است. کریم بنزما که در این سالها بیشتر به فکر تفریح و خوشگذرانی بوده است در پایان فصل باشگاه را ترک می کند و بنا به ادعای مارکا، پیراهن شماره 9   که برای او گشاد است را به یک گلزن  با کیفیت می دهد. اما در این میان باید به این موضوع نیز دقت کرد که  پرز مدت هاست که به روبرت لواندوفسکی علاقه مند است اما همه چیز به بایرن مونیخ بستگی دارد که برای فروش او مذاکره کند یا خیر. در صورتی که خرید لواندوفسکی که در ماه آگوست 30 ساله می شود، انجام نشود، دیگر گزینه های رئال مادرید مائورو ایکاردی مهاجم اینتر و هری کین، مهاجم تاتنهام هستند.

رابرت لواندوفسکی رابرت لواندوفسکی

ادن هازارد:

این ستارخ بلژیکی بازیکنی است  که زیدان به او علاقه دارد و تمام خصوصیات حضور در تیم کهکشانی رئال مادرید را دارد. او قراردادش را با چلسی تمدید نکرده و رئال مادرید می تواند با آبی ها وارد مذاکره شود تا پس از مدت ها زیدان به بازیکن محبوبش برسد. زیزو سال 2013 نیز به تمجید از هازاردی پرداخت که آن زمان در لیل خوش می درخشید. این انتقال مستقیما با فروش گرت بیل در ارتباط است. بیل یا با هازارد معاوضه خواهد شد یا بنا به گفته نشریات انگلیسی در صورت پیوستن او به شیاطین سرخ، با پول فروش وینگر ولزی، این بازیکن بلژیکی به سانتیاگو برنابئو می پیوندد.

هازارد هازارد