به گزارش "ورزش سه"، رئال که در دو بازی قبلی خود در برنابئو نتوانسته بود گلزنی کند، امروز جبران مافات کرد و دپورتیوو تاوان سختی پس داد.

دو گل از بیل، رونالدو و ناچو و نیز تک گل مودریچ رئال را به یک پیروزی پرگل هدایت کردند.

زین الدین زیدان در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« بازی بسیار خوبی بود و نتیجه ای بسیار مثبت برای ما داشت. می توانیم به خاطر این بازی و نتیجه خوبی که کسب کردیم خوشحال باشیم. وقتی یک گل عقب افتادیم، روحیه خودمان را حفظ کردیم و دیدگاه مان به بازی مثبت بود. می دانستیم که توان جبران داریم. واقعا به این برد نیاز داشتیم و از این جهت بسیار راضی و خوشحالم.»

زیدان ادامه داد:« از تک تک بازیکنانم راضی هستم. خوشحالم به خاطر دبل بیل، رونالدو و ناچو. از حیث دفاعی هم بازی منسجمی ارائه دادیم.

حالا به یک سری برد متوالی نیاز داریم تا به همان رئال همیشگی تبدیل شویم. باید به این فکر کنیم که از این پس فرصت ها به گل تبدیل خواهند شد و با این ذهنیت وارد زمین شویم. این برای تیم بسیار مهم است. امروز نمی توانم از یک یا دو بازیکن به طور خاص تمجید کنم؛ چون همه خوب بودند. امروز تفاوت ما با قبل در نتیجه گیری بود. بازی با ویارئال هم خوب بودیم و فقط موقعیت های مان گل نشدند تا ناعادلانه ببازیم.»