لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که این تیم به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ضربه سر جورجینیو وینالدوم روی تیر یک، روی تیر دوم به فیرمینو رسید و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازی رفته و رفته متعادل شد و پس از دقایقی، تیم میزبان کاملا ابتکار عمل را در دست گرفت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 19 سویا به گل تساوی برسد اما ضربه نولیتو بعد از برخورد به تیر دروازه، در برگشت در اختیار لوکاس کاریوس قرار گرفت.

یک دقیقه بعد، یک پاس در عمق عالی، وسام بن یدر را با کاریوس تک به تک کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این دو موقعیت خوب که سویا از دست داد، بازیکنان لیورپول حملات شان را از سر گرفتند و خیلی زود به گل دوم رسیدند. این بار هم روی یک کرنر بود که با ضربه فیرمینو، توپ روی تیر دوم به سادیو مانه رسید و او هم با یک ضربه سر شیرجه ای، حساب کار را 2-0 کرد.

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید اما در دقیقه 30، این لیورپول بود که به گل سوم رسید. روی یک ضد حمله سریع بود که مانه از سمت چپ نفوذ کرد و ضربه او را میگل ریکو برگشت داد اما توپ برگشتی را فیرمینو به راحتی تبدیل به گل کرد.

در دقایق باقی مانده نیمه اول هم این بازیکنان لیورپول بودند که موقعیت های بهتری داشتند اما نتوانستند استفاده کنند و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را سویا هجومی آغاز کرد و خیلی زود توانست به گل برسد. روی یک ضربه آزاد بود که توپ روی تیر یک به بن یدر رسید و او هم با یک ضربه سر تماشایی، اختلاف را به دو گل کاهش داد.

فشار حملات سویا ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 59 صاحب یک ضربه پنالتی شد. آلبرتو مورنو که روی گل اول سویا هم مقصر بود، این بار با یک اشتباه بچه گانه، مجبور به خطا روی بن یدر شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد.

خود بن یدر پشت ضربه قرار گرفت و بعد از اینکه پنالتی اش اولش توسط داور مردود شد، ضربه تکراری را هم برخلاف جهت حرکت کاریوس تبدیل به گل کرد تا حساب کار 3-2 شود.

فشار حملات سویا ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که این تیم در دقیقه 62 به گل تساوی برسد اما واکنش خوب کاریوس باعث شد تا ضربه اسکودرو به تیر دروازه برخورد کند.

تیم میزبان به حملاتش ادامه داد اما موقعیت های این تیم یکی بعد از دیگری از دست می رفت. در حالی که به نظر می رسید بازی با برتری لیورپول به پایان خواهد رسید، سرانجام سویا در وقت های اضافه به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ در شلوغی مقابل دروازه به پیزارو رسید و او هم با یک ضربه بی نقص، کار را تمام کرد تا بازی با تساوی 3-3 به پایان برسد.