به گزارش ورزش 11، رئال مادرید در پست دروازه به دنبال خرید یک بازیکن با کیفیت برای رقابت با کیلور ناواس است. عملکرد کیکو کاسیا در این فصل بسیار متزلزل بوده است و مصدومیت ناواس سران این تیم را به فکر خرید یک گزینه با کیفیت مانند ناواس برای حراست از دروازه تیمش است.

برخلاف شایعات مطرح شده در رسانه های انگلیسی در مورد پیشنهاد دوباره  رئال به ده خیا دروازه بان تیم منچستر یونایتد ،  نشریات اسپانیایی  بر این عقیده هستند که مسائل گذشته و روابط بین دو باشگاه یونایتد و رئال مادرید وضعیت خوبی ندارد و پرز قصد ندارد وارد مذاکره مجدد برای این بازیکن شود. اما هدف شماره یک او دیگر سنگربان سابق اتلتیکو مادرید تیبو کورتوا بلژیکی است.

این بازیکن تا سال 2019 با چلسی قرارداد دارد اما مذاکرات تمدید قراردش در دو نوبت با این تیم لندنی به بن بست خورده است و پرز قصد دارد از این فرصت برای کشاندن دوباره کورتوا به مادرید استفاده کند تا در کنار ناواس تیمش را در این خط بیمه کند. اما تیبو کورتوا نیز در پاسخ به این شایعات اظهار کرد:

نگران تمدید قراردادم نیستم. این مسائلی است که باشگاه باید با مدیر برنامه های من حل کند، ترجیح می دهم روی بازی های این فصل و عملکردم تمرکز کنم اما اگر به توافق نرسم گزینه های مختلفی را بررسی خواهم کرد.